دانلود ریمیکس بسیار زیبای سینا درخشنده به نام حال ناب با بالا ترین کیفیت

Download New Remix Sina Derakhshande Haale Naab

ریمیکس آهنگ حال ناب سینا درخشنده کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Haale Naab

دانلود آهنگ حال ناب با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود ریمیکس آهنگ حال ناب با صدای سینا درخشنده

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ حال ناب سینا درخشنده

هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن که حس و حال من چند

دلخوشم بهت باز نگم بهت بانی تمام خنده هام شدی به جرات

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم

کار دادی دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم

کار دادی دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حال نابمو عشق و حالمو رو به راهمو این حسمو تو داری یا نه

خوبی واسه من عشق خاصه من تو یه دونه ای مگه داریم شبیهت آدم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم

کار دادی دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم

کار دادی دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

آهنگ جدید حال ناب سینا درخشنده