آهنگ شاد حامد پهلان به نام پهلانیاا

دانلود آهنگ بسیار زیبای حامد پهلان به نام پهلانیا با بالا ترین کیفیت

Download New Music Hamed Pahlan Pahlania

آهنگ پهلانیا حامد پهلان کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Pahlania

دانلود آهنگ پهلانیا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ پهلانیا با صدای حامد پهلان

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ پهلانیا حامد پهلان

دلبریاتو کردی و مارو بیقرار کردی

فکر میکنم تو فکری و هوس تو یار کردی

منو بیقرار کردی من دل تو بدست میارم

من همونم آخه میدونی من چیزی کم ندارم

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پهلانیا ماشالا

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پارتی کنا ماشالا

یه ذره تو فکرتم وقتی که دور میشی تو ازم

تو با حرفای قشنگ قلبمو میدزدی ازم

به تو وابسته شده این دل دیوونه ی من

سر تو بزار بازم دوباره رو شونه ی من

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پهلانیا ماشالا

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پارتی کنا ماشالا

دلبریاتو کردی و مارو بیقرار کردی

فکر میکنم تو فکری و هوس تو یار کردی

منو بیقرار کردی من دل تو بدست میارم

من همونم آخه میدونی من چیزی کم ندارم

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پهلانیا ماشالا

حالا همه دستا بالا حالا همه یالا یالا

همگی با هم د یالا پارتی کنا ماشالا

آهنگ پهلانیا حامد پهلان